Kylpyhuonehuollon digitaalinen koulutusalusta

Tämä verkkokoulutusalusta toimii käytännön oppimistasi johtavana ohjekirjana, josta löydät kaikki tarvitsemasi tieto pärjätäksesi työssäsi. Ota kaikki ilo irti tarjolla olevasta materiaalista ja opi joka päivä jotain uutta!
Monimuotoisuus

Kaikki irti koulutuksesta

Vevexillä pyrimme tarjoamaan mahdollisimman monimuotoisen koulutuksen, hyvällä alustavalla teoriapohjalla, käytännön tekemisellä ja verkkokoulutuksen parissa. Täältä löydät tarkasti suunniteltua sisältöä juuri sinun työtehtävääsi liittyen, mitä voit hyödyntää koko urataipaleesi aikana.
millä tahansa laitteella

Kaikki tieto aina taskussasi

Videomuotoisen koulutussisällön katsominen on helppoa ja mukavaa, missä ikinä oletkaan. Koulutus on jaettu järkeviin osiin, joten oppiminen sujuu täysin oman aikataulun mukaan.

Olit sitten aloittamassa opintoja, tai päivittämässä tietokantaasi, on tiedon löytäminen täältä kätevää! Jos jokin asia askarruttaa, tsekkaa aina Learning Center, jos vastaus täältä löytyisikin.
Write your awesome label here.